2015. szeptember 1., kedd

1. nap - Szeptember 1.

Fordított nap. Ugyanis jól kezdődött, szarul végződött

Az osztály képviselője lettem DÖKösként, Erikával együtt. Most szerencsére jóban vagyunk. Az ofő nagyon szimpi volt, és Tamival is sokat röhögtünk. Végre kipróbálhattam a büfét. Anyukám rossz könyvet vett, így azt el kell majd adni.

Tehát, leültünk a géphez, és felhívtuk egymást skypen Verával, Kristóffal, és Krisztiánnal. Jó volt meg minden MMC-ztünk, majd Hunger Gameseztünk. Persze, engem ott hagytak, cuccot sem kaptam, és kajából is spóroltak nekem. Vera megvárt, de később ő is ott hagyott.
 Majd írom, nem skypelek többet.

 Mi?

 n-e-m s-k-y-p-e-l-e-k, de holnap találkozunk az aluljárónál. Azért a vhat még mehet - itt elírtam, chat akart lenni

 Válasz: rendben szia

 Igen, ilyen a jó barátnő... :'(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése